Wednesday, January 2, 2013

Da li biste kupili tablet po ovakvoj cijeni ?

U jednom neformalnom razgovoru došao sam na ideju kontaktirati "prvu ruku" u proizvodnji tableta. Naravno da sam morao izmisliti neku firmu. Prije nego li sam dobio odgovore očekivao sam niže cijene cijene brandiranih tableta,ali nisam niti sanjao koliko su nebrandirani tableti  jeftini. 

Da li biste odvojili cca 485 kuna za tablet sljedećih karakteristika?

Ekran: 10,1" IPS ekran (10 dodirnih točaka istovremeno)
Baterija: 10 000 mAh
Disk: 16GB
RAM: 1GB
CPU: 1,6 GHz dual core (40nm proizvodni proces)
Kamere: obje 2 MP
Android 4.1

Ova cijena vrijedi za naručenih 10 ili više komada......za više komada,naravno dodatni popusti.

PA VI POGLEDAJTE KAKO NA "DERU" VOLJENI UVOZNICI I DRŽAVA!!!!

Prilažem dva cjenika,pa patite kao i ja :-(


No comments: